torsdag 11 december 2008

Ge upp

Sluta skicka massa äckliga kedjebrev som får en att vilja söka upp den som skickade det och strypa henne så jag slipper dom i fortsättningen,massa töntiga kedjebrev där det står massa larv som att om jag inte svarar så får jag olycka i kärlek i flera år framöver eller om jag skickar det vidare så kommer min sanna kärlek komma på det vid midnatt..Gott Folk,jag har redan hittat mina drömmars man,så det så!!

Lika alla dom där jävl..a mailen man får som är påhittade av någon liten snorunge som inte har något annat för sig än att hitta på massa strunt..speciellt irriterande är mailet om att msn kommer att läggas ner om man inte skickar det vidare till X antal personer,det mailet har jag fått säkert 100 gånger och i säkert 6 år och aldrig har jag skickat det vidare heller och än så finns msn kvar,haha..

Så ni alla som bombaderar andras mail med detta och ni som skickar de nedrans kedjebreven på sms..hitta något annat att göra för fasen än att ägna tid åt detta,bara larv!!!!!

Inga kommentarer: