onsdag 17 december 2008

Hata Hata Hata TANDLÄKAREN!!

Efter många om och men och 4 toalett kräk besök senare så tog jag mig ändå till tandläkaren,jag darrade som ett asplöv innan det blev min tur och gjorde så gott jag kunde för att hålla tårarna borta men när de sa mitt namn och jag fick komma in i rummet och sätta mig i den eländiga stolen,då brast det,tårarna forsade och jag darrade mer än innan,fasiken så hemskt det är att besöka tandläkaren,huua..

Min tandläkare som för övrigt var en gammal tant talade om att nu skulle jag klara mig någon vecka med den lagning dom fixade till men icke,idag,eller rättare sagt nu i eftermiddags så började det igen,fast jag inte ätit eller druckit något med något som helst socker i,endast VATTEN så varför i hela helvete börjar det ila,tell me?!
Tror jag läré ringa imorgon igen,för om det börjar om nu igen under julen så är det ju kört,då har dom ju stängt,vad tar jag mig till då gott folk,vart vänder jag mig då..känner inte för att spendera några nätter till på soffan,gråtandes och med en tandvärk som får huvudet att vilja explodera och som får mig att överväga självmord,det är inget jag vill gå igenom igen tack så mycket!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

De är inte tandhalsen som illar då?? prova använd tandtråd (om du inte redan gör de) så kanske de känns bättre,kram

Anonym sa...

uscha det där lät inge kul!!