onsdag 24 december 2008

Julafton

Åh,en super duper jul har det här varit,åkte som sagt först in till mamma i Hudik,där var även syster yster och några av barnen..åt lunch där och sen öppnades det julklappar,fick ett jätte jätte fint halsband av mamma och Gösta,helnice,jag är hur nöjd som helst,sen massa annat fint,tack tack!
Efter Hudik så bar det av till Gnarp igen,hann vila lite hemma innan det var dax att åka till I´s familj,där åts det middag och sen öppnades det mer julklappar där,fick mig en DATOR yes box:)sen lite annat där osså,orkar inte rabbla upp allt men jag är nöjd med allt jag fått av alla!!

Nu sitter vi och väntar på svar från grannarna,ingen vill svara verkar det som,dumma grannar,Mia tycks ha somnat hon,stackarn är trötter så här på självaste julafton,mycket stök för henne kanske under dagens lopp,får ta det en annan gång istället då,hmm..!!

Ha´d Gött och hoppas att ni haft en riktigt trevlig julalfton,det har jag haft!!

Pöööööss!!

Inga kommentarer: