torsdag 18 december 2008

Julen

Måste vara den värsta och jobbigaste högtiden på året,har bara bra minnen sen alla jular men hatar julen likt förbannat,det går bara massa pengar på julklappar hit och dit och mat ska det köpas i stora överdrivna lass så att man kan äta på det den kommande veckan efter jul också,blääää..jag hatar för den delen julmaten också,skinkan speciellt,fy bövelen vad äckligt med skinka,äter varken köpt eller hemgjord,äcklig vilket som och sillen är hemsk den också,likaså dopp i grytan,huua,vidrigt..jag håller mig alltid bara till potatis,köttbullar och ägg,det är mitt julbord det,haha och det duger bra!!

Värst vad jag är negativ nu för tiden,fast inte så konstigt heller kanske,inget går som jag vill någongång,eller jo,nu har ju allt ordnat upp sig men är ändå irriterad,grr..hehe!!


..tandsaten har inte slutat värka,dock känns den inte lika mycket men klart att Linda ska ha ont i jul SJÄLVKLART vem annars ska vi ösa otur över om inte henne liksom??!

Over And Out!!

2 kommentarer:

possan sa...

Håller med dig om julen... Tänk om man la dom pengarna på nåt annat annars under året... Tex en resa...
Men ring om tanden innan jul... Pöösselikram

possan sa...

Fas jag gillar maten :)