måndag 1 december 2008

Måndag..

..den 1,a December är det idag,eller ja,den är snart slut och en ny dag väntar och äntligen får man öppna ännu en till lucka i godis kalendern,yeehoo,ännu en till andledning att kliva upp på morgonen,haha!!

Ja,livet i övrigt är upp och ner,inget går som det ska,eller så ska jag inte säga för mellan mig och I är allt KALAS bra,vi har kommit närmre varandra nu de senaste dagarna än vad vi någonsin varit under de 4 år som har hunnit passera..tänk vad något så litet kan förändra sååå otroligt mycket för 2 personer,otroligt!!
Som sagt 4 år med dig Gullet,vi har varit med om mycket trams,bara små saker dock men vi håller fortfarande ihop och om inte det är tecken på att man Älskar någon så vet jag inte vad..Alltid Du och Jag!!
Jag förstår inte hur människor som lever tillsammans och som delar all fritid,som spenderar all tid med bara varandra,jag förstår inte hur står dom ut,inte undra på att man bråkar om små saker ständigt,onödigt tjafs bara för att man tillbringar varje vakna och sovande sekund tillsammans,det skulle jag aldrig klara!
Man måste ju få ha sitt egna liv,egna vänner,egna stunder med sig själv,eller så är jag ialf.jag skulle aldrig klara att vara med I jämt och ständigt..jag kan ärligt säga att jag tycker det är skönt att han åker bort på jobb allt som oftast,visst saknar jag honom men vad tusan,han kommer ju hem i veckoslutet igen,äntligen..blir ju desto mysigare då när han kommer hem igen,hihi!!

Ja,snart är det Lördagen den 6,e December och då bär det av till Hassela med folket,hittade en stuga 6 bädds för 500 kronor,det blir ju bara 83:- per skalle,billigt billigt..ska väl bada var det tänkt så fort vi checkat in,sen blir det till att dra ner till stugan och börja med maten,vi ska grilla och göra massa gott tillbehör,mmm..tror jag fasen längtar mer efter maten än självaste Björn Rosenström och alla som ska med,haha..

Neh,nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner till Älsklingarna Mina i soffan var det tänkt!!

Ha´d Gott Alla Där Ute I Vimlet!!

Inga kommentarer: