söndag 21 december 2008

Söndags mys

..är det idag,mamma,syster och Jörgen kommer hit,de är på väg precis just nu..
Jag har bakat sockerkaka och mjuk pepparkaka,blev lite halvdant,kanske för att jag själv hatar sockerkaka men ja,den smakade som den skulle iallfall,bra det då!!

Just det,har ju glömt att skriva om Fredagen på Södra Berget,hade det kalas bra,mycket folk och relativt bra underhållning och massa,massa,massa god mat..Tack Magnus för den,hehe!!
Efterfest hos Johan och Amanda,sjöng och hade oss tills grannarna kom upp och klagade men inte gjorde det något,var ju första klagomålet han fick så vad fasen,det var på tiden tycker jag att han fick sitt första,haha..
Ingemar,Robert och jag gick vidare på Daltons,de andra blev sur eller något sånt och ville inte följa med men inte hindrade det oss från att knalla vidare..
Tack allihopa för en underbart rolig kväll,var grymt längesen jag skrattade så mycket,härligt!!

Nu ska jag duka fram fikat och sätta på lite kaffe..Pöööööööss på er!

Inga kommentarer: