söndag 28 december 2008

Städning

Det blir det idag,har städat sen jag klev upp,dragit bort sängkläderna och slängt i dom i tvättmaskinen,alla mattorna hänger ute,likaså täckerna och alla kuddar,I har diskat och jag har gått runt och dammat(håller fortfarande på)men kände att jag måsta ta en paus från allt en stund,ta nya tag snart!!
Så ser mina fortsatta planer för dagen ut för jag är nog inte klar än på några timmar,svårt att städa när yrhanen I springer runt och drar till allt igen allt eftersom,suck och pust!!

Har även börjat fundera på nyår,vad fasen ska man hitta på,jag vägrar en hemma fest,dom är ju såååååå fruktansvärt tråkiga här i Gnarp så det finns inte,samma samma folk på alla fester..JÄMT har man varit på en så har man varit på alla!!
Vi funderar på att bjuda upp E och J hit på mat och sen kanske man skulle ha dragit sig in till Sundsvall och hittat på något där,hitta sig ett trevligt ställe någonstans,finns ju några att välja på där,till skillnad från Hudiksvall,där det bara finns Tre Hor Bockar,Senil August och Stropp Stadt,inte allt för spännande,haha!!

Neh,nu läré jag ta tag i städningen igen så jag blir klar någon gång,har ju 8 maskiner med tvätt kvar också,huua!!

Ha´d Kalas Allihopa:)

Pööööööööss;)

Inga kommentarer: