fredag 20 februari 2009

Fredag och skidåkning

Idag har det varit lugnt,som jag skrev tidigare,städade gjorde jag,slängde ut säng kläder och mattor och dammade i varenda liten vrå,så nu är det rent och fint här igen,inte för att det brukar hinna bli så mycket eftersom jag drar fram dammsugaren minst en gång varje dag,haha,sån är jag!

I och jag åkte till Åkne och hämtade skidor,drog hem och gick ner till slingan och åkte ett varv 3,4 kilometer blev det innan vi var klara och jag kan säga att det känns i benen nu vill jag lova,jag har inte åkt på flera år så den lilla biten vi åkte nu räckte gått och väl,huua..läré nog kännas imorgon också antar jag!!
Har kommit på att jag vill börja träna också,inte mycket,bara lyfta lite skrot någon gång ibland och lite så,kanske testa step up eller något sånt,det är ju rätt kul minns jag sen förr i tiden då man tränade jämt,ska fasen kolla upp det,om det finns här omkring eller i närheten,vill inte sitta och åka in till Hudik varenda gång bara för att träna,det känns drygt!
Jag går ju mycket på dagarna,lång promenader med hunden runt byn och i skogen men känner att jag vill göra mer än det..ska kolla i Sundsvall nästa gång efter träningskläder,se om jag hittar något som känns bra,så kanske man blir motiverad till att träna mera:)nice!!

Neh,nu ska jag se film,det blir Stay ikväll,orkar inte engagera mig i att slå på den andra datorn och slå på en film där,somnar ju ändå bara så vad spelar det för roll!!?

Ha en fortsatt bra kväll allihopa!!

Inga kommentarer: