torsdag 19 februari 2009

Somna till tv,n

Nu på morgonen,närmare bestämt 06:55 så har vi samlat massor av vuxenpoäng,känns riktigt skönt,jag säger inte vad så det är ingen idé att ni frågar,hehe..känner mig ialf.nöjd!

Har varit en jobbig natt,har vaknat massa gånger med panik,hjärtat i halsgropen och ett tryck över bröstet som är oförklarligt,det är så jobbigt,jag har inte sovit riktigt sen det hände,jag somnar men vaknar lika fort igen,alltid när jag ligger i sängen,sover bättre i soffan där jag kan somna till tv,n,då tänker jag inte så mycket utan somnar rofullt till tv,ns ljud,då sover jag oftast natten igenom och för det andra så får jag inte ont i ryggen av att ligga i soffan så som jag får av våran dumma säng(hata)

För övrigt har det inte hänt så mycket,det har varit en jobbig vecka,den har varit tung och gått långsamt,vill bara lägga det bakom mig och gå vidare men jag kan inte,kan inte sluta tänka på dig,det går bara inte hur mycket jag än försöker!!

Inga kommentarer: