söndag 22 februari 2009

Söndag

Huua,tråkig dag idag,nog för att Söndagar inte brukar vara speciellt innehållsrika men denna Söndag har varit seg,ovanligt seg!

Sov rätt länge för en gångs skull,brukar ju annars vakna före 8 tiden,oavsett dag men idag hann klockan bli efter 9 innan jag lämnade sängen,rätt skönt var det faktiskt om jag ska vara ärlig men så vart det ju rätt sent igår också,efter vårat värsta biobesök NÅGONSIN så åkte vi hem där jag fastande vid datorn tills efter 2 där någongång,där har vi boven till min sovmorgon!Ja,se aldrig någonsin Benjamin Buttons Otroliga Liv,det var den mest tråkiga,långdragna,sega,dåliga,helt värdelösa film jag sett i hela mitt liv,tror aldrig jag kommer se någon sämre,helt ärligt,det var ju tur iallafall att vi hade present korten att betala med så vi slapp slösa 220 kronor ur egen ficka för att se en sån dålig film..fast det är ju bara var vi tyckte,vi lämnad ju till och med salongen långt innan filmens slut,hade aldrig orkat se klart den,då hade jag somnat av uttåkning,haha!

Nog om det nu..I var och åkte skidor idag,tog med Tara runt hela spåret,hon var duktig denna gång och höll sig undan skidorna,höll sig bredvid hela tiden,duktig hon är lill tjejen!
Nu är I på fotbolls träningen och efter det så bär det av in till Hudik till mamma,äta middag med henne idag och umgås lite,känns som evigheter sen jag var där sist,fast det bara var några dagar sen!!
I veckan blir det Sundsvall med min M ska dit och shoppa kläder inför helgens kommmande 30 års fest,man vill ju vara fin på kalas,hehe..får hoppas jag hittar något stiligt att ta på mig men som vanligt så kommer jag hem utan något alls eller så har jag köpt något i ren illska för att jag inte hittade något annat,typiskt mig det där..nåja,det märks väl!

Nu ska jag dra fram Snabel Draken(dammsugaren för er som inte visste)en snabbis innan vi ska åka så Ha´d Bra Allihopa som behagas läsa mitt idag helt meningslösa inägg!!

Inga kommentarer: