torsdag 26 mars 2009

..funderingar och städning!

Idag har jag varit duktig i minus grader,kallt var det men tänkte jag skulle vara snäll mot min kära sambo och städa den rullande soptippen(bilen)har klagat i evigheter nu på att bilen är skitig,massor av saker,kläder,öl burkar/flaskor,skor,bilbarnstolar och massa massa annat skit också..så jag drog ut dammsugaren och tog med trasa och rengöringsmedel så nu är den ren igen och luktar dessutom gott,skulle ha varit på någon mack och köpt en doftgran dock och en sån där svamp som man kan dra inne i bilen så allt glänser,hittar jag det på en mack också tro,får dra och kolla efter det senare idag..nu blir Älskling glad när han kommer hem imorgon..suprise suprise!!

För övrigt rullar allt på,upp och ner varje dag,har varit några tunga dagar men det börjar sakta men säkert att lätta i hjärtat,för att lika snart komma tillbaka och göra allt jobbigt igen!
Tänker mycket på Dig,saknar Dig massor,funderar på om Du vetat om det ett tag utan att sagt något,kanske inte ville göra oss oroliga,för med tanke på hur fort och hur mycket det fanns så känns det som att Du kollat upp det själv utan våran vetskap och sedan hållt tyst om det i hopp om att det bara var en mardröm,vilket det inte var..önskar att jag kunde vakna upp och inse att allt bara varit en hemsk dröm,slippa alla dåliga och jobbiga dagar av saknad efter Dig..kom tillbaka Älskade Du!!
Jag har sååå mycket jag vill berätta för Dig,det händer mycket i mitt liv just nu..att jag har fått jobb är det bästa nu..vill så gärna berätta för Dig och prata om alla mina funderingar kring allt,berätta om det underbara pirret i magen och hur alla pussel bitar äntligen faller på plats på den fronten,allt är underbart!
Det är mycket annat också,mycket som jag inte kan skriva om här,som gnager inom mig så det gör ont,som jag vill tala om för Dig så jag kunde få höra Dig säga att det kommer ordna sig,allt kommer bli som du vill ha det,allt du tar dig för slår in lilla Du..tröstande ord som var härligt att höra när allt kändes hopplöst!!

Jag kan fortfarande inte prata om Dig eller ens tänka
på Dig utan att börja gråta..Saknar Dig Älskade Du!!

Inga kommentarer: