tisdag 7 juli 2009

Semester och fotosession

Nu var det jätte längesen jag skrev här sist men det känns inge roligt att skriva heller längre eftersom vissa är så känslig och ska påpeka allt som skrivs,fy så trista människor!

Har ialf.varit på semester nu Olso 1 natt-Tönsberg 2 nätter-Göteborg 2 nätter och lite andra ställen och till och med campat 1 natt men tror vi fortsätter hålla oss till hotell övernattnig,hatar att övernattning i naturen,fy tvi..

Varit på Liseberg och åkt alla karuseller de hade,hur underbart som helst,varit på Ullared och gjorde av med massvis med tusenlappar,besökt en vuxenbutik och handlat ett och annat,haha!
Har varit hur mysigt som helst att vara borta bara vi två,bort från alla vardagliga saker som ska göras,alla måsten..sån´t man vill slippa men tyvärr inte kommer undan..gnabb blev det mer än en gång vill jag lova,alltid om kartläsningen,det vill säga jag..jag säger som det står på kartan men det håller inte I med om;det går väl inte åka den vägen sa han argt för att sedan någon kilometer bort inse att det var just den vägen han borde ha kört från början men istället har vi hamnat på en väg som går runt hela alltet och tar 30 minuter längre,vilket det inte var någon idé att påpeka för då hade jag nog troligtvis blivit utslängd från bilen,haha..vilket jag mer än gärna hade gjort just då vid tillfället,karlar säger jag bara!!

Ja,har varit iväg på fotografering idag,hur kul som helst var det,blev en hel dag av det hela,skit kul..fick både testa att bli fotad ute och inne i studio,bilder kommer under veckan,de skickas till mailen så jag lägger upp några bilder så fort jag får dom..jag längtar massor tills de kommer,fick ju se en snabbis på dom och några blev jag faktiskt relativt nöjd med,lovely feeling!


Over And Out!

Inga kommentarer: