söndag 18 oktober 2009

Stora planer

Uscha vad jag är kass på att hålla det jag lovar..har lovar er alla om och om igen att hålla er uppdaterade med allt i mitt liv och allt därikring men nu var det så där väldigt längesen jag skrev igen,ledsen för det..fast nu har jag ju en giltig ursäkt och det är för flytten till Sundsvall,tog 2 veckor innan internet flyttades men förra vecka så kom det äntligen,yeeeees..fasiken så handikappad man blir utan,eller ja,när inget annat finns att göra eller allt annat är gjort så brukar man ju kika runt på nätet men nu när det inte har funkat så har man fått sysselsätta sig med annat..rätt bra var det att det inte funkade,nu fick jag ordning på lägenheten på 1 vecka,eller ja,det mesta ialf.har dock kommit på att jag vill tapetsera om här hemma,just nu är det beiget överallt,i alla rum,eller nästan hela lägenheten förutom sovrummet,de andra rummen som vardagsrummet och köket är ju ett och samma rum om ni förstår vad jag menar,funderar på en eller två fondväggar i vardagsrummet och en i köket,bara för att markera lite mer att det är två olika rum..kolla tapeter nu i veckan om vi får ett OK av hyresvärden det vill säga,hoppas hoppas!

Ja,annars så är allt bara bra,är så glad att äntligen vara på plats i Sundsvall och att slippa Gnarp,har längtat därifrån sen den dagen jag bosatte mig där men vad gör man inte för kärleken..jo,allt..det mesta ialf.
..men nu är vi här och vi trivs,det är en mysig stad,alldeles lagomt stor!!

För övrigt så har jag stora planer på G..har länge velat starta något eget och nu ska jag äntligen gå vidare med det,det ska göras lite undersökningar och så först,se om det finns något underlag för att starta det här i Sundsvall först och sen får man gå vidare därifrån..inget är spikat till 100% men det är på god väg ialf.spännande som fasiken är det ialf.

Neh,nu ska jag jäsa i soffan med Älsklingen
Ha´d Lovely allihopa
..och Theresia,jag har följt din blogg ett tag nu men aldrig lämnat en kommentar förr,därför du inte märkte det förns nu..puss på ré!!

1 kommentar:

Ewa sa...

men här händer de grejer:) s-vall vad kul..