tisdag 1 juli 2008

Strunt

Åh,det bästa jag vet är att skriva,skriver ner alla mina känslor,tankar och funderingar i en liten röd bok jag har gömd här hemma..tänkte jag skulle dela med mig lite av det här på bloggen,även om jag mestadels skriver för min egen skull,stuntar i om jag har 0 eller 87 läsare,bara jag får skriva av mig så är jag nöjd..

Ni kommer få läsa mkt.strunt men ska försöka anstränga mig så att jag inte tråkar ut er allt för mkt.haha(men skyll er själva om ni går in och läser)

Just för tillfället har jag inte mkt.intressant att skriva,inget roligt eller spännande har hänt..
Gnarp hade sin årliga crusing på campingen,lika trisst som vanligt,fast lite speciellt blev det ju trots allt när R kom dit,det var längesen sist,var roligt att träffa dig igen även om jag var alldeles för full för att komma ihåg vad vi pratade om,hihi..gjorde bort mig för E också..huua,varför lär man sig inte att hålla tyst när man har druckit!
Jag har blivit gammal förresten,orkar inte hålla igång tills morgonkvisten länge,när klockan börjar närma sig 10 så vill jag gå hem och sova,då har jag ingen ork längre,usch,det är förfärligt ju,jag är ju trots allt BARA 26 haha!

Neh,nu blir det till att slå över till TV läge,orkar inte sitta här nu och anstränga mig för att hitta på nå´t att skriva..men jag är tillbaka imorgon med nya friska tag Mina Vänner!

Ha´d

Inga kommentarer: