tisdag 1 juli 2008

Fuc..k Fuc..k Fuc..k


..det är vad jag har att säga om dagen,eller rättare sagt alla dagar sen i Söndags!

Och så är jag mer less än vanligt på alla Gnarps bor som inte har annat att göra än att prata skit om de flesta i sin närhet,ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt också pratar men oftast inte helt utan andl.verkligen hatar folk som säger att de inte pratar skit om andra för att sedan 5 minuter senare "bara ska tala om" någonting om något dom hört på byn,suck!

Ja,nu är jag ensam igen,ingen I hemma förns på Torsdag kväll,dock 1 dag tidigare än vanligt men ja,trisst som fasen nu ialf.när jag bara har min puckade granne att umgås med(förlåt Mia,var tvungen)haha!
Har sett 8 avsnitt av Sex And The City,bara älskar den serien,har sett varenda avsnitt minst 10 gånger och jag är inte less än,vill se filmen men känner på mig att den inte kommer vara lika bra,tror jag kommer bli besiken men men,det återstår att se!

Har även pratat med E ikväll,skrev och frågade hur han hade det på havet,ringde då upp men min mobil är knäpp,går inte svara när det ringer alla gånger,så han fick ringa på hem telefonen istället,pratade om allt mellan himmel och jord,om allt och ingenting,ganska skönt ibland att bara prata utan att anstränga sig,hehe..kom fram till att vi kanske skulle ta och hitta på något någon dag,hehe..se hur det blir med det,vad tusan skulle det vara,även om det säkert skulle bli trevligt så har jag svårt att tro att det kommer inträffa men ja,man vet ju aldrig,mirakel kan ju ske,det har hänt förr i världen!

Neh,nu ska jag ta en promenad med lilla vovven och sen ska jag lägga mig i sängen och ha en dejt med John Blund!

Vi hörs imorgon!

Kram på er alla där ute!

Inga kommentarer: