onsdag 16 juli 2008

Äntligen lite värme..

..men inte varade det länge,fram tills mitt på dagen någon gång och sen kom molnen och hopade sig på himlen och skymde solen,var fortfarande så där äckligt varmt och kvavt men efter att regnet öste ner nu på kvällen så lättade det lite,hoppas på bättre väder imorgon!

Fick även tråkiga nyheter idag om min syster dotter Erika,hon hade varit på fest i Iggesund och trillat ner från balkongen på 3,e våningen,trillat lät milt,riktigt så bra gick det inte,hon gjorde illa sig så pass att hon nu ligger på sjukhus med ställning och kan inte röra sig 2 kotor i ryggen är trasiga och hon har ingen känsel i benen,lilla stumpan då,får hoppas att läkarna arbetar snabbt och gör dig "hel" igen..
Jag är glad att du har livet i behåll,det hade kunnat gå så mycket värre gumman..
Darrar som ett asplöv gör jag när jag tänker på allt som hänt och jag kan tänka mig hur du känner inför allt som komma skall men du ska se att allt kommer att ordna sig och att du snart är på benen igen!
Håller tummarna gör både I och jag för att allt kommer gå bra..Vi Älskar Dig och hoppas du kryar på dig!


..ses imorgon,då kommer jag och ger dig en STOR KRAM!!

Inga kommentarer: