fredag 4 juli 2008

Äntligen soligt..

..ialf.några timmar på förmiddagen,Mia,Michelle och jag packade bilen och gasade upp till någon liten sjö,så fort vi parkerat så kommer molnen och det börjar blåsa,det är min vanliga tur det,den var ialf.framme stundvis,stannade inte länge då det var en liten dam som ville åka hem lika fort som vi kommit dit,inte riktigt på humör idag tösen..kände att det just inte spelade någon roll heller eftersom solen mestadels var bakom molnen men ja,vem tror ni tittade fram när vi kom hem igen,alla moln var bortblåsta..SKIT också!

Nåja,har ändå lite att pyssla med här hemma,innan I kommer hem igen,kommer hem en dag tidigare,ska träffa läkaren imorgon bitti,tidigt..kuligt att du kommer hem idag Gullet!

Neh,ska sätta igång med mitt nu så uppdaterar jag kanske senare,det vill säga om det finns något att nämna,kanske slänger in några små elaka påståenden om min "puppa" till granne,haha..där har ni något att se fram emot(läste du det där M)?

Ha´t..ses senare!

Inga kommentarer: