måndag 7 juli 2008

Så har helgen gått..

..och det är Söndag igen och I har åkt till Stockholm men imorgon så kommer jag också Älskling,eller ja,påbörjar min resa då ialf.och sedan åka och vara i Salsborg Tisdag-Onsdag!
Ska äntligen få mina väskor,drar in till Oslo på Tisdag nästan direkt när vi kommer,in på Karl Johans gata och letar upp salongen där Oliver befinner sig..åh,ska bli kul att träffa honom igen,var ju evigheter sen sist och mina väskor,underbart!
Hade även velat leta upp några gamla humlor(lägenheten vi bodde i hette så)men fick höra av Elin att ingen bor kvar längre,inte i den lägenheten ialf.trisst att inte träffa några från det gamla Humle Gänget nu när man ändå är i Oslo igen men men,det läré väl märkas,med lite tur så kanske vi träffar på någon på staden,ska hålla tummarna för det!

Ja,helgen har gått fort som vanligt,relativt lugn helg och jag har faktiskt tillbringat mer än 1 dygn med min Älskling,det händer inte allt för ofta,för min kära sambo har oftast gjort upp planer som inte inkluderar mig under helgen men inte denna gång,det var mysigt att umgås lite,fast nu får vi ju umgås på våran Road Trip och gå ut till Aker Brygge och äta middag och bara ha ögon för varandra,hehe..sååå underbart det ska bli..bara Du och Jag!

Ja,just ja,får inte glömma att nämna våran Gårdsfest som rent folk mässigt blev ett fiasko,av 12 lägenheter så kom det ut folk från 4 fast ja,det var ju de allra BÄSTA som kom ut..ja,nog skrattades det en hel del igår,blev faktiskt över förväntan,det läré vi göra om Mia,så vi får kasta mer sockerbitar på varandra och dra hutlösa och mindre smakfulla "skämt" till varandra..trevligt!
Synd bara att det inte knäpptes nå kort,skulle varit roligt att haft kvar och kunna visa men men,det tar vi på nästa fest istället,för nog fasen kommer det bli fler!

Ja,nu läré jag packa,så jag har allt klart inför morgon dagens resa,huua,bussen går 00.50 imorgon(måndag)natt från Statoil i Gnarp,jäsp..har massa annat att fixa imorgon så bäst jag passar på nu så har jag det gjort,hinner nog ialf.gå igenom väskan 43 gånger och kolla så jag verkligen inte glömt något,hihi!

Gó Natt Sov Gott

Kram på er allihopa!

Inga kommentarer: