tisdag 26 augusti 2008

Jag säger då det..

..vissa människor blir man inte klok på,de pratar bakom ryggen på folk när de inte är närvarande men när de inte har någon annan så är det med dom de pratar om andra till,så frustrerande!!
Du,det pratas en hel del men du håller inte något av det så jag kan tänka mig hur det pratas just nu,bryr mig inte egentligen men det är irriterande att de bara får höra din version och det blir värre och värre för varje gång du ska tala om det,det späds på lite mer varje gång,får det att låta värre än vad det är..
Herregud du var ju med på det du också till att börja med men sen rätt var det var så vände det och så blev du sur,antagligen för att du lyssnat för mycket på dom..dom som du pratar skit om när de inte är närvarande men nu duger dom,för att de är på din sida,annars hade du stått själv,känns väl tryggare för dig på det här viset antar jag..
Kom bara inte krypandes sen när de vänt dig ryggen eller yttnyttjar dig till max som vanligt,då kan du klara dig själv..jag skiter i vilket just nu om jag ska vara ärlig!!

Ja,annars har det varit en bra dag,klev upp imorse och blev genast på bra humör när jag såg solen skina,det var dock inte så varmt som jag trodde men det var härligt att slippa det trissta vädret med regn och blåst,brr.
Har inte gjort så mycket idag,mest varit hemma,var iväg en sväng på eftermiddagen med M och åt pizza på värlens sämsta pizzeria,sunkigaste stället någonsin..men men,den får duga eftersom det är den enda pizzerian vi har här i lilla sketna Gnarp,haha..
Har precis betalat biljetten till Min Älskade Mammas present som kommer bli så kalas bra,hoppas hon gillar det bara..nu är det bara lite små fix kvar så är allt klart sen,fattas en skrivare,läré skriva ut biljetten och lite annat,vågar inte använda din utifall färgen tar slut,det vore dumt..det ordnar sig ska ni se Gott Folk!

Nu ska jag se Sex And The City och sen blir det sängen,upp tidigt imorgon igen,suck!!

Gó Natt Allihopa..Puss och Kram!

Inga kommentarer: