fredag 5 september 2008

Idag är det Fredag..

..och hela veckan har gått,den har dessutom gått fort,alldeles för fort!

Mycket har hänt men inget jag vill ta upp för allmänheten,bara mina närmaste vet vad jag pratar om,så det skulle uppskattas av er andra om ni inte ens engagerar i att fråga vad det är..jag berättar när jag är redo!
Ja,livet kan vara oerhört orättvist ibland,allt som oftast för min del känns det som,jag har mer motgångar än medgångar,så känns det ialf.varför kan inte jag få det jag vill ha någon gång?!
Men jag har ialf.tur i KÄRLEK för utan Dig så skulle jag inte orka med vardagen och alla bekymmer som kommer med på köpet,det är inte alla gånger du har svar på alla mina frågor och det är inte alla gånger du förstår mina funderingar men du finns alltid där för mig,du lyssnar alltid och tröstar mig när det känns som om hela världen har svikit mig..Älskar Dig för det!

Ja,idag är det markad i Glada Hudik och jag ska självklart dit=)som alltid!Egentligen förstår jag inte vad jag ska dit och göra för så fort jag kommer dit så känner jag hur ilskan börjar koka i mig och jag vill slå omkull alla där för att de är STÖRD..speciellt folk med barnvagnar..hata,hata,hata..vad har fått dom att tro att de har företräde för att dom har vagn,de går rakt fram och struntar fullständigt i att det kommer folk!!
Grr..fy fasen för barnvagnar på sånna ställen så som marknaden,bär dom eller bär dom i sele,lämna vagn jäveln hemma!!!

Ja,detta var allt för mig,kommer kanske en uppdatering senare under dagen!!

Kram på er allihoa där ute i vimlet!!

Inga kommentarer: