torsdag 25 september 2008

25 September..

..och det är äntligen Torsdag och min Älsk kommer hem igen,längtas..nu väntar en helg i Stockholm och ett besök på Globen och X antal timmar vandrande på stan i hopp om att hitta lite höst plagg,det vet vi ju alla som känner mig att det inte kommer gå vägen för jag får sån "press" på mig att jag MÅSTE hitta något och då slutar det alltid i att jag åker hem utan något alls i ren frustration,grr.. Ska iallafall bli roligt att ta med mamma till Globen på Ladies Night,dels för att hon aldrig varit inne i Globen och dels för att hon sällan kommer iväg på något partaj,hon längtar mer än syster och jag tillsammans,hon säger inget till oss om resan men hon pratar med moster om det,dagligen,hehe!

Så nu åter till det tråkiga jobb pratet,har fått 2 jobb erbjudanden med exakt lika mycket betalt och på samma ort,en ort som jag inte ens vill åka till..det ena ska jag provjobba på nästa helg,ska dit på Fredagen och hämta menyn,plugga på den och sen provjobba på Lördagen,allt för att jag inte kunde säga nej när han ringde,blir såååå arg på mig själv ibland,dumma jag,suck!!
Ja,tid för _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _har jag även fått(äntligen)se om jag pallar eller om jag springer därifrån men självförtoendet fortfarande nerpackat i ryggan..åh,det skulle vara så roligt att göra det,just för mitt noll existerande självförtroendes skull men tänk om jag blir missnöjd,fast samtidigt,jag kan ju inte få en sämre bild av mig själv än jag redan har!? Neh,nu är det dax för en liten promenad och sedan tänkte jag att dammsugaren skulle få ta sig en sväng om,det var allt för längesen nu,hela 2 dagar sen,haha!!

Ha´d Bra Gott Folk

"Don´t Worry Be Happy"

Inga kommentarer: