måndag 22 september 2008

21 September

Som vanligt så har det gått ett tag sen jag sist skrev,ledsen för det..en sak till är jag också ledsen för,fick ett mail om mitt senaste inlägg här på bloggen,ledsen är inte rätt ord,jag är ARG!!
Tydligen så får man inte skriva om vad man vill på sin EGEN blogg,då det kan uppfattas fel och stötande för vissa människor What The Fuck..det är väl min blogg för helvete..jag SVÄR och skriver om precis det jag känner för,passar det er inte så leta upp någon annans blogg och läs den istället..de till och med skrev att jag kan bli avstängd för det jag skrev,jävla skit människor..stäng av mig då,gör ni det så skaffar jag bara en ny och kommer fortsätta med det tills ni låter den vara ifred..
..grr!

Nog om det,annars rullar livet på som vanligt i hålan som Gud glömde..har varit med Ingemar och jobbat i veckan, i Rundbacken och jag har bara 1 sak att säga..Fy tusan vilket tråkigt jobb karl min har,hehe..det enda positiva är väl att man är ute i friska luften och denna gång hade vi det ganska fint runt om oss,inte alla gånger man hamnar på ett ställe där vattnet är 1 meter från borrpunkten och man är omringad av skog,riktigt mysigt var det faktiskt..vovva var också med,hon satt snällt och tittade på medans husse och matte jobbade,följde med x antal gånger ner till ån och startade pumpen till vattnet som Ingemar behövde för att kunna borra vidare..så duktig lill vovva våran,små benen fick det jobbigt 4,e gången vi skulle upp igen,över stora buskar(för henne ialf)stenar och massa annat som var i vägen men hon klarade det ialf.duktigt=)hon sov hela vägen hem sen och för er som känner henne så hör det inte till vanligheten,annars sitter hon och tittar ut under hela resans gång..
Oj,vad mycket jag skriver om allt,alltid lika ingående,ska försöka skärpa mig Gott Folk!!
Just det,vi har tittat på hus,till och med lagt ett bud,flera är intressrade så det är bara att hänga med i budgivningen för VI SKA HA DET så till er andra..GE UPP!!

Sen så har jag lite att tillägga om alla självmord och olyckor som hänt den senaste tiden,det är helt sjukt vad det har hänt mycket på bara 3 veckor,livet kan på 1 sekund vända totalt och aldrig mer bli detsamma..Jag lider med alla familjer som mist en människa dom Älskar och som de nu kommer sakna så innerligt tills den dagen som ses igen..
Jag har själv mist 2 av mina närmaste vänner för inte allt så länge sedan och smärtan jag har i bröstet går inte beskriva för någon som inte upplevt en sådan fruktansvärd förlust..
Livet gick vidare även om det kändes som att hjärtat skulle brista vilken sekund som helst när jag fick se er en sista gång för att ta farväl..Saknar Er Varje Dag ska ni veta Molle och Christian!!

Ha´d Gött Allihopa!!


1 kommentar:

ModestyEva sa...

Jag är hemskans ledsen... Hemskans ledsen för att människor i dagens Sverige inte klarar av att känna empati och förståelse för en annan människas öppenhet och ärlighet över en situation som varit i livet. Hur i helvete kan man anse att det är stötande?! Rasism, sexism och all övrig intolerans som många besitter, DET är stötande!