torsdag 30 oktober 2008

Det finns ingen förstår så som du..

Dig som jag trodde att jag kunde lite på,har svikit mig en gång för mycket..

..nu ställer jag inte upp för dig mer,det är slut på att alltid ställa upp,dina lögner drar bara med mig ner i skiten,nu får du klara dig själv,jag varken orkar eller vill mer..
Du ljuger för alla i din närhet,du ljuger till och med för dig själv,när ska du inse att du har problem!
Vi alla som står dig nära ser hur du förstör för andra med dina lögner och svek men jag säger inget,jag bara står där och ser på,rädd för att om jag säger vad jag egentligen tycker och tänker så kommer du gå under,du kommer bli arg och besviken men det du inte kommer inse är att jag isåfall gör det för att jag älskar dig,du betyder så mycket för mig..

Du spelar ett spel med andras känslor,du tar allt så lätt hela tiden,du inser inte att alla dessa lögner och konstiga förklaringar till allt har gjort att jag aldrig mer kan lita på dig..
Jag vill så gärna men det är borta,min tillit till dig är som bortblåst och det är så synd för det har alltid varit dig jag har vänt mig till om något vart fel,ända sen jag var liten har det varit så,om jag behövt ventilera mig eller om jag bara behövt en kärleksfull axel att gråta ut hos,då är det dig jag har vänt mig till..
Vem finns nu där för mig när mina känslor svallar över och jag verkligen behöver någon vid min sida..ingen finns där,det skulle varit du,det finns ingen i världen som förstår mig som du gör,det finns ingen jag vill dela mina innersta tankar med,så varför var du tvungen att förstöra den enda källa till trygghet jag hade!


Till er alla läsare,bespara er tiden att skriva att jag kan lita på er,att ni finns där om det skulle behövas för det finns ingen jag vill berätta allt för,finns ingen jag litar på längre!
Ni har aldrig funnits där för mig förut så varför börja bry er nu!

Inga kommentarer: