fredag 24 oktober 2008

Fredag..

..och jag har tråkigare än vanligt,alla polare är tråkiga!

De flesta är som att de redan gått in i pensionärs rollen,sitter hemma och tittar på tv och pratar om samma,samma,samma tills det är dags att gå i säng redan klockan 9..
..what the fuck?!!
Lev livet för tusan,vill ni verkligen se tillbaka på er ungdom som den tiden då ni satt hemma varje helg framför tv,n medans era polare pratar om den bästa tiden i sina liv,en tid de aldrig kommer glömma så länge de lever,härliga minnen,roliga minnen!

Min sambo jobbar borta Måndag-Fredag,så har det varit i 4 år och det funkar perfekt,alla tiders..men det hindrar mig inte från att hitta på något på egen hand när han kommer hem..jag älskar honom inte mindre för det,bara för att jag har gjort upp planer på egen hand med mina
polare,utan honom!
Tvärtom..Jag Älskar Honom ännu mer för att han är helt ok med att jag går ut på egen hand,utan honom!!

Vet att vissa kommer ta åt sig av detta inlägg men försök att inte göra det..ville bara skriva av mig lite helt enkelt!!

Hej Hopp Gummi Snopp!

1 kommentar:

possan sa...

Gissa vem som tar åt sig :p