torsdag 20 november 2008

Kommentarer..

..på bloggen kan vara riktigt irriterande och allmänt störiga,samtidigt som de kan vara precis vad man behöver för att skriva lite till..
Fast för min del så klarar jag mig utan,för dom jag hittills fått är inga att skylta med,dom är borttagna för längesedan..

Tänk att folk ska ha så svårt för sanningen,för känslorna som sitter långt inne och som inte alla gånger är så lätta att prata eller skriva om för den delen,tänk att folk inte heller kan sluta läsa det jag skrivit när de väl börjat,skyll er själv då för tusan,jag har inte tvingat er att läsa det jag skriver men om ni nu gör det ändå så ge tusan i att skriva ner era dumma kommentarer om vad ni tycker,för enligt er så har jag ju inte rätt att skriva om precis det jag vill på min EGEN blogg..


..men ni som är trogna läsare och accepterar det jag har på hjärtat,fortsätt gärna tt kommentera är ni gulliga!


(har dock tagit bort de flesta kommentarer nu,av alla dess slag men fyll gärna på igen)

Pöööööööss på er allihopa!

Inga kommentarer: