måndag 17 november 2008

STOLT

Ja,det är jag över mig själv just i detta ögonblick,har precis kommit hem efter 2 timmars posande framför kameran,trodde jag skulle hoppa av som jag gjort så många gånger förr men jag klarade det faktiskt,jag gjorde det..det var bland det värsta jag varit med om,samtidigt som det var det roligaste,mycket känslor inblandade vill jag lova!!

Började med att ta kort med kläderna på,vanliga kort,alldagliga kort sen efter det så åkte kläderna av,bara trosan och bh,n kvar,huualigen vad jag var nervös,gick dock mycket lättare än väntat,fotografen var super duper trevlig och är otroligt duktig på det hon gör,beröm till Dig!
Lilla Tara fick också vara med på kort,med mig och så själv,hon trivdes framför kameran,hehe..

Ja,nu dröjer det några dagar tills jag får se resultatet,såg ju några av bilderna hon tog och de såg bra ut,fick ihop några bra bilder,de blev bättre än väntat men kan ändå inte låta bli att jämnföra mig med alla andra kort jag har sett men men,det kommer man väl aldrig undan skulle jag tro,man slutar nog aldrig oavsett att jämnföra sig med andra man sett..

..var bara det jag ville ha sagt för denna gång,kanske kommer det någon bild här på bloggen när jag har fått hem dom till mig..åh,längtas!!

Ha´d Underbart Allihopa!

Inga kommentarer: