måndag 3 november 2008

Måndag igen..

..och det är kallt ute,eller ja 1+ grad men det känns kyligare,friskt och härligt är det ialf.

Ja,nu är helgen över,det har varit en bra helg,Fredagen bestod av chips och film,slappade och bara fanns till..Lördagen spenderade vi här hemma,Anna,Christian,Emma,Alex och Jonas kom förbi,spelade spel och drack alldeles för mycket öl,haha..jag blev dålig som vanligt,låg med hinken från 8 på morgonen till 3 på eftermiddagen,huua vad dåligt jag mådde!
Roligt var det på Berggården för en gångs skull,inte ofta det sker men denna gång var det faktiskt helt ok,mycket folk var det också,det är inte heller vanligt..
Robin var full för ovanlighetens skull,slängde runt mig på dansgolvet som en trasa,lyfte upp mig hur som helst,som en trasa flög jag runt,var mer uppe i luften än nere på golvet,haha..

Tänk att det alltid ska bli tjafs på fyllan,jag fattar det verkligen inte,varför festar man tillsammans om man ändå inte kan hålla sams,är det inte bättre att gå på varsitt håll då istället?!
Har inget med mig att göra,jag drabbas inte av att några bråkar men för deras egen skull,gå på varsinna håll nästa gång eller strunta i att gå ut överhuvudtaget men ja,det var ju trevligt ett tag ialf.

Neh,nu har jag säkert dragit igång något som jag får ångra bittert men men,jag säger bara vad jag tycker om saker och ting,bättre det än att lådsas som att allt är ok!

..Anna,tack för en rolig Lördag kväll,var kuligt att du kom,det var alldeles för längesen sist!

Kram på er allihopa som behagades läsa detta inlägg,hehe!

Inga kommentarer: