onsdag 31 december 2008

Herrgårdstjärn

Dit beger vi oss om en liten stund,eller ja,först ner till Vattingen,ska gå därifrån till Herrgårdstjärn med Eva och Johan,gå den mysiga stigen som leder dit,vi gick den i somras och det är helt underbart att gå den,mycket fin natur och mycket annat att se,lika mysigt på sommaren som på vintern tycker jag,älskar vintern!!

Ska dit och pimpla och grilla korv med det trevliga sällskapet,nice:)

Sen blir det till att skynda sig hem och göra sig klar inför kvällen bravader,läré ju börja med maten så fort jag kommer hem,tar ju sin tid att göra inbakad fläskfilé och potatisgratäng mm.Synd som fasen är det också om mig som är hyper förkyld och tvivlar starkt på att jag kommer känna någon smak på maten,tråkigt värre men ja,jag blir ju mätt ialf.haha!!

Neh,nu läré jag gå och väcka Ingo så vi kommer iväg någon gång..

Ha´d Kalas Allihopa och Gott Nytt År på er!!

Inga kommentarer: