onsdag 3 december 2008

Idioter finns det gott om..

Hmm,tänk vad vissa människor är konstiga,jag säger inte att jag är helt frisk för det är jag absolut inte,långt därifrån.. jag har mina fula ovanor och "grodor" flyger det ur munnen på mig titt som tätt,alldeles för ofta enligt vissa men sån är jag,ta mig som jag är eller låt mig vara!!

Vissa människor vänder kappan efter vinden och det är så fruktansvärt äckligt och fegt så det finns inte,det är väl bättre att säga som man tycker och tänker om saker och ting än att säga/tycka som alla de andra gör,det är bara idiotiskt dumt!
Visst har jag gjort så vid tillfällen men på sistonde har jag sagt ifrån och talat om vad jag tycker men det är inte uppskattat ska jag säga..då vänder dom sig om och struntar i en fullständigt,då är man en idiot som har yttrat sig överhuvudtaget!!

Folk som skriver i sina nedrans bloggar om folk som snackar skit,ska dom säga som inte gör annat än att tracka ner på andra i sin omgivning,de tycker det är ok för att de inte skriver ut några namn men jävla..r,det är ju fortfarande skitprat..IDIOTER finns det gott om och det är säkert många som delar åsikt om att jag är en av dom men det bryr mig inte ryggen ska ni veta,jag hatar er också,så det så!!

Nu har jag blivit av med lite negativ energi,skönt att skriva av sig ibland,synd bara att folk inte kan ta det alla gånger utan skriver direkt elaka kommentarer till inläggen,de tar åt sig direkt av något som inte ens är menat till dom,fast det är ju inte mitt problem om dom känner sig träffade och förresten,skriv med erat namn istället för att vara anonym..töntar!!

Ha´d Underbart Allihopa Ute I Vimlet!!

Inga kommentarer: