torsdag 4 december 2008

Hudiksvall

Dit ska vi idag,I ska göra teori provet för lastbilskortet,hoppas han klarar det nu då så han får köra den nya bilen,lastbilen som Tyréns köpt men ja,det kommer han att klara galant ska ni se!!

Ska även ner på stan en sväng och shoppa lite kläder,vilket är behövligt,eller egentligen inte eftersom jag inte får igen garderoberna längre,har 2 fulla garderober med kläder så nya behövs inte men vad fasen,det är såååå underbart härligt att shoppa och speciellt kläder,hehe..vill ha nya byxor och ett linne till den kommande helgen,får hoppas jag hittar det men som alltid när man är ute efter något speciellt så finns det inte någonstans,lessamt värre!!

Vaknade imorse och fick ett stort leende på läpparna när jag såg att det snöade,Tara blev lika lycklig hon när vi gick ut och hon såg att det kommit och fortfarande kom snö,sprang som en dåre överallt,min lilla bomullstuss!!

Idag är jag på bättre humör än igår,allt kändes upp och ner igår,hittade ingenting positivt i något men som sagt,idag känns allt på topp igen,är nöjd med livet rent ut sagt,hehe!!

Neh,nu ska jag göra mig klar tills I kommer hem från mami och papi och det bär av in till stan..

Kanske skriver några rader senare..kanske,kanske inte!!
Puss på er Allihopa..

Inga kommentarer: