tisdag 16 december 2008

Nu är det över..

..för stunden iallafall,syftar på min envisa tandvärk,nu sitter jag och känner bedövningen från ögat och ner till halsen,lite läskigt men hellre det än tandvärken jag haft,inatt blev en helt sömnlös natt,gick och la mig på soffan för att inte väcka I tänkte jag skulle somna till tv,n men icke,efter någon timme gav jag upp,det var bara stå ut med värken och vänta på att klockan skulle bli 7 så jag kunde ringa tandläkaren..
Inte undra på att du har haft ont sa hon när hon kollade på bilderna,dina rötter är inflamerade och din lagning har gått sönder och kilat fast sig mellan 2 tänder,ajaj,satan i gatan,inte undra på som sagt att jag har haft ont..fick en till tid den 2,a Januari,fixa iordning rötterna och fylla igen,skönt,sen hoppas jag på att slippa tandläkaren i något år framöver,tack så mycket!!

Tack Min Snälla Pucko(älsklings)Granne för att du körde mig till Bergsjö,tusen tack..Pööööss!

1 kommentar:

possan sa...

Allt för att få plåga dig ;) pööss