måndag 15 december 2008

Fan för tandvärk..

..som har hållt mig vaken i timmar inatt,första gången vaknade jag 00.10 vankade fram och tillbaka i lägenheten och 30 minuter senare gick jag till sängs igen,utmattad av trötthet och värk,för att sedan vakna igen bara en stund senare av samma envisa värk,efter många om och men så tog jag mig en alvedon och gick till sängs igen,för att sedan vakna yttligare en gång 04.35 flög jag upp ur sängen och gick raskt ut till köket och letade upp min sista tradolan,la mig på soffan men somnade aldrig om så nu är jag tröttare än tröttast,jäsp..

Ringde tandläkaren men de hade ingen tid,fast jag anser att detta är akut JÄVLA BERGSJÖ!!!!
Fast ja,de är ju hutlöst dyra så kanske lika bra att bara bita ihop och stå ut med smärtan för det läré svida fint när räkningen kommer därifrån också,hmm..lagom till all julklappshandling och allt ståhej,jätte kul..eller så inte alls!!

(..måste få säga att det var helt fel att Alice och Kevin gick till final i Idol..Alice är alldeles för präktig,hon skulle aldrig palla med Idol livet och Kevin skulle inte ha vunnit för att är alldeles för bra för att vara låst med ett skit skiv kontrakt,bättre han kommit 2,a så han hade kunnat välja själv vilket han ville ha men men..)

Inga kommentarer: