söndag 14 december 2008

Söndag och tandvärk

Ja,tandvärk så in i helvete rent ut sagt,ajaj..trots att jag tagit 3 alvedon och 1 tradolan,inget hjälper,så jag hoppas till gud att det finns en tid åt mig imorgon,annars vet de tusan vad jag tar mig till,en redig sup kanske skulle hjälpa!!?

Annars en helt vanlig lugn och sansad Söndag,mest varit hemma och legat i soffan,glottat på tv,skönt att bara slappa faktiskt..drog fram damsugaren en sväng också,så helt värdelös har jag inte varit idag,haha..

Min puckade granne har jag inte sett till idag,kanske för att jag inte har varit ut något,haha..men sambon fick ju ett meddelande av henne ialf.så hon lever,bra det..för även om hon allt som oftast blir kallad "pucko granne" så gillar jag henne skarpt ialf.det hoppas jag hon vet..puss på ré Mia Pia ;)

Nu är det ännu lite tv tittande på schemat,om tandvärken ger med sig det vill säga,annars blir det till att krypa under täcket och ha en dejt med John Blund,alltid lika trevligt,haha!

Natti Natti på er alla underbara bloggare där ute i cyber space :) Pussinuss!!

..förresten,igår hade vi 15 minus grader som mest och idag har det bara varit runt 2 minus..varför i hela friden kan det inte bara få vara 10 minus så den ligger kvar..jag vill ha en vit jul,annars hoppar jag över julen i år och hoppas på nästa år istället!!

1 kommentar:

possan sa...

Tack va gullig du är :) Gillar dig SKARPT oxå :) Kramis Hoppas tandvärken gått över lr blivit bättre