fredag 5 december 2008

Världens bästa

Det är Du,underbar är vad Du är Gullet..jag vet att jag emellan åt kan vara tjurig som en ko och envis som en åsna och då och då skrika som en stucken gris men jag älskar Dig ändå..

Det har gått 4 år sen vi träffades för första gången,dom åren har varit både upp och ner,gnabb och delade meningar om saker och ting har det varit gott om men vad tusan,man kan inte vara överens om allt,det skulle inte heller funka,det behövs lite ventilering ibland,annars är det kört..aldrig har det varit så allvarligt så vi gått ifrån varandra och det är jag glad för,tror det blir svårt att hitta tillbaka till varandra då igen,till det man en gång hade,det blir nog aldrig detsamma igen!!

Älskar Dig Otroligt Mycket,alla dina knasiga små kommentarer,dina försök till att muntra upp mig när jag känner mig nere,dina goá pussar när du försöker väcka mig på morgonen eller sent på natten när du kommer hem efter en lång arbetsdag,eller när du svammlar om allt och ingenting men tycker själv att du förmedlar det fullt förståligt..gullet!

Ja,nu vet alla det..Jag Älskar Dig I ;)

Inga kommentarer: