torsdag 4 december 2008

Tar tillbaka allt jag sa tidigare..

..om att det var en bättre dag idag,det blev det inte men den började ju bra ialf.alltid något,haha!
Hittade inte det jag skulle ha i stan så det bär av till Sundsvall imorgon istället,läré hitta "det där" linnet någonstans,någon jävl...a affär måste ju bara ha det,finns 2 butiker i Sundsvall jag har att välja på,ska kolla båda,någon av dom läré ju ha´t tycker jag..hoppas jag!!

Ja,snart är det Lördag och det bär av till Hassela,checka in,bada,laga mat(grilla)och sen blir det feeeeeeeeeeest natten lång,längtar massor,inte efter Rosenström men efter kvällen,träffa lill och storebror,båda ska ju med,yeehoo..kuligt värre!!

Så underbart roligt jag har åt dig,fast du vet inte om det men dina texter och små knasiga kommentarer om allt får mig att garva var evigaste dag..tack för det!!

Puss på er!

Inga kommentarer: