söndag 11 januari 2009

Ledsen Gott Folk att det var evigheter sen det sista inlägget men jag har varit sjuk så jag har inte haft ork till det men nu är jag på bättringsvägen,bara en super irriterande hosta kvar,sen är jag helt frisk,yeeeps!!

Det har inte hänt så mycket den senaste tiden,eftersom jag mest varit hemma,har bara tagit det lugnt,mina bästa vänner har varit en karta alvedon,en dassrulle och nässprayen,haha..men nu har jag dumpat dom och återgått till mina gamla vänner igen,skönt!

Ja,idag åker I till Stockholm igen,nu börjar åkandet igen,lite tragiskt men samtidigt väldigt skönt också,det måste jag erkänna..det är så skönt att få sakna varandra ibland och det är ju nyttigt att vara ifrån varandra också för om han skulle jobba på hemmaort så vet de tusan hur det skulle gå,vi skulle gå varandra på nerverna,iallafall så skulle mina nerver rasa samman,haha..kanske därför vi lyckats hålla ihop i över 4 år och det är ju inte varje vecka han jobbar borta i Stockholm eller vart det nu är han åkt på jobb,ibland är han ju bara i Sundsvall och då kommer han ju hem på eftermiddagarna!!

Neh,nu ska jag återgå till mitt men nu lovar jag att det ska uppdateras lite oftare igen..

Ha´d Allihopa..

1 kommentar:

possan sa...

Jippie då är du bara min igen :p