måndag 12 januari 2009

När ska det ta slut!

Halsmandlarna är stora som mandariner,känns som att jag kommer kvävas vilken sekund som helst,lite läskig känsla att känna så,trots att det blev en aning bättre med lite smärtstillande..
Tänk att det aldrig kan ta slut,började ju för fasen runt jul och inte är det över än,suck..snuva,huvudvärk,feber,ännu mera snor,feber igen,hosta,mera feber och nu halsfluss,när ska det sluta,har nog gjort mig av med mer än en pall dasspapper under dessa dagar,nu är jag less!

Har massor att göra,in på arbetsförmedlingen,städa ut julhelvete som jag ännu inte orkat gett mig på,skulle varit till Ilsbo en sväng men jag antar att det och allt det andra får vänta någon dag till,tills jag får tillbaka orken,för just nu är den som bortblåst!

Nu har I åkt till Stockholm,åkte 4 imorse,klev upp med honom och snosade och pussades på honom,läré göra det så jag klarar mig under veckan när han är borta,haha..älsklingen min då!

Ja,Mia skaffade hund i rättans tid,jag menar..det är ju sååå otroligt underbart väder ute nu så det finns inte,man bara längtar tills man får gå ut nästa gång..eller så inte!
Det blåser små jävlar och det är blött och snor halt,känns som minusgrader i luften,trots att det är 5 plus grader ute,brr,kanske för att man är sjuk som man känner så!!?
Ska ialf.gå en sväng med Tara i slingan idag,förstöra lite skidspår hade vi tänkt,gå i spåret hela vägen runt..så gnälliga fröken från dagis har något att gnälla över,tantsate!!

Pööööss på er!

Inga kommentarer: