onsdag 21 januari 2009

Mitt hjärta värker

Jag orkar inte mer,jag faller snart i tusen bitar,mitt hjärta värker och mina tårar slutar aldrig falla,jag går sönder snart!

Du ser lugn och fridfull ut men inom dig är det uppror,du har mycket frågor men ingen kan ge dig ett svar,för ingen vet,det är bara att ta det som det kommer men det är det som är så fruktansvärt jobbigt..att inte veta när det kommer hända,inte veta när den sista gången vi träffar dig kommer,jag hoppas innerligt att det dröjer innan den dagen är här,samtidigt så önskar jag att det inte dröjer allt för länge,för att se dig så här är det värsta jag har varit med om,att se dig så här är inte DU..jag hoppas du får ett fridfullt slut i livet!!
Du har alltid varit glad och aldrig kunnat sitta still i 1 sekund men nu är du bara inne,för dina krafter har tagit slut,din kropp orkar inte längre med..det värker i hela kroppen att se dig ska du veta,allt känns så hemskt,så overkligt,så orättvist!!

När jag kom hem från dig igår så bröt jag ihop i samma sekund jag stängde ytterdörren här hemma,jag föll ihop på golvet och kunde inte sluta gråta,jag skakade i hela kroppen och trodde ärligt att jag vilken sekund som helst skulle gå sönder av smärtan jag hade i bröstet!!

Jag Älskar Dig så innerligt och den dag du inte finns mer så försvinner även en del av mig med dig!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte bort dig själv i allt.

Mvh Reb...

Anonym sa...

usch vad jobbigt. tänker på dig gumman.

ModestyEva sa...

Du, du vet var jag finns om du vill/orkar prata eller bara sitta tyst...kan varker förstå eller försöka låtsas som om att jag förstår men jag kan låna ut en axel i alla fall. Tusen kramar.