måndag 26 januari 2009

Helgen

Ja,äntligen har förkylningen gett med sig och det var på tiden vill jag lova,huua..är helt slut i kroppen efter över 1 månads influensa,minst sagt helt slut!

Men i Lördags tog jag igen det jag missat den senaste tiden,åkte in till min vän Marlene och förfestade där med henne och ett gäng grabbar som spelade bort pengar i poker,haha..
Blev fuller druller på spriten jag hade med och ojoj så dålig jag var i Söndags men det var det jävlar i mig värt,för fasen vad roligt jag hade..kom in på Tre Bockar relativt sent,tror klockan var 12 när vi kom instaplandes,fulla och glada som få,haha,vilken syn det måste ha varit men det skiter vi i..

Söndagen åkte jag och Mia och släppte hundarna så de fick springa av sig all överskotts energi,vilket de hade så det räckte och blev över,det är så roligt att dom funkar bra tillsammans,blir lite gnabb ibland men mest för att Nova vill busa men Tara strosar helst runt själv i sin egen lilla värld och då morras det lite men det är över lika snabbt som det börjar som tur är..så både Tara och jag är glada att Nova kommit till Mia och det lilla busfröet:)













Inga kommentarer: