onsdag 25 februari 2009

En vändning

Precis kommit hem efter en lång efterlängtad promenad utan hund,så skönt att gå själv ibland,alldeles ensam så jag kan gå i min egen takt och stanna när jag vill,blir många stopp när man går med hund när det ska nosas överallt!
För övrigt så var det några småfolk som åkte förbi och skrek ord som de säkert nyss lärt sig av någon annan stackare som tror att dom är något,patetiskt!!

Ja,nu har jag tagit tag i mina kost vanor ialf.det var på tiden,bättre sent än inte alls känns det som..har slutat äta fast jag är mätt bara för att det är gott,äter inte chips och skit lika ofta(svårt att sluta helt)hehe!
Sen så älskar jag ju allt som har med frukt och grönsaker att göra så jag äter det istället,skär upp morätter,gurka,apelsiner,äpplen och massa annat gott istället när de andra äter chips och är onyttig,haha!

Nu ska det duschas och efter det så har jag en inplanerad trekant med kudden och JohnBlund!
Natti Natti Allihopa!

Inga kommentarer: