fredag 27 februari 2009

Fredag och mamma besök

Ja,idag kommer mamma hit,alldeles snart faktiskt..det var längesen hon var här sist men det har ju sin egen förklaring!
Vi har inget speciellt inplanerat mer än att försöka få I att gå in på Gina Tricot i Sundsvall och köpa en väst till mig,eftersom jag inte hinner in själv..har nämligen hittat en festlig väst där som jag tänkte ha på 30 års festen imorgon..åh,dessa klädproblem som alltid uppstår,är så less på att alltid varje gång vi ska någonstans måsta rota igenom varenda klädesplagg i garderoben,river och sliter i allt,typiskt tjejer!!?
Sen så är jag inte den som vill klä mig upp mig alldeles för mycket,jag trivs bäst i ett par jeans och en snygg tröja eller ett linne till dom,det är precis vad jag hade tänkt mig tills imorgon, bara det att jag hade tänkt ha den där västen jag nämnde tidigare över linnet jag tänkt ha,för lite paljetter läré jag ju ha på ett kalas,hehe!!

Nog om det,har kommit på att jag skriver väldigt alldagliga inlägg om nästan ingenting viktigt,mestadels så är det bara trams och osammanhängande inlägg men vad gör det egentligen,jag tvingar er ju inte att läsa dom!!

Over And Out Linda!

Inga kommentarer: