söndag 1 februari 2009

Riktiga vänner är det brist på

Jag skrev inte mitt senaste inlägg för att få sympati men blev ändå arg när jag såg
hur många vänner som läst det men så få som har hört av sig..dock flera som jag
knappt känner som visar att de finns där,så nu vet man ju efter något sånt här
vilka ens riktigt vänner är,det ska jag komma ihåg inför framtiden..man tycker
ju att de borde komma fram och visa att de finns en sån här gång men icke..nåja!!

Visst att många kanske inte vet vad de ska skriva men vad i helvete!!

Tack alla ni andra som verkligen ställer upp och finns här för mig och tack alla ni som lämnat gulliga kommentarer i senaste inlägget(28/1)sån´t värmer ända in i själen ska ni veta!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch jobbigt att man ska bli besviken på vänner i ett sånt här läge!Usch tänker på dig.bara höra av dig när du känner att du vill/orkar träffas kram