torsdag 29 januari 2009

28/1

Den 28/1 lämnade du oss alla med stor sorg och saknad..

Älskar Dig Så Ofattbart Mycket Pappa(Gösta)

..tänk att nu får jag aldrig mer se Dig,jag kommer aldrig mer få höra Ditt skratt eller se Dig le..
Det känns så oerhört jobbigt att Du har lämnat oss,obeskrivligt jobbigt,det gick alldeles för fort..
Utan Dig blir det inte detsamma,sov hemma med mamma inatt så slapp hon vara ensam första natten utan Dig och det kändes konstigt att Du inte var där,alla Dina saker överallt men Du fattades och det kändes som att Du vilken sekund som helst skulle komma in genom ytterdörren men Du kom aldrig och då slog det mig på riktigt att Du faktiskt är borta nu!!
Du har kommit till en bättre plats nu,det är jag säker på..där Du slipper smärtan och där allt är underbart men även om jag vet att Du har det bra nu så slutar inte mina tårar falla,för jag saknar Dig ändå!
Du har alltid funnits i mitt liv,i hela mitt liv,så hur ska det gå nu,utan Dig i mitt liv!!

Älskar Dig & Saknar Dig

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag beklagar sorgen Linda :(

Anonym sa...

Usch beklagar sogren.*styrke kramar*

Anonym sa...

Usch! Beklagar sorgen även jag...

Fröken Tallroth sa...

*Tänker på er allihop* KRAMAR!

Anonym sa...

Beklagar sorgen!

Anonym sa...

Beklagar sorgen :(

Anonym sa...

Finns inga ord man som gör att de känns bättre eller ord som är "bra" när man förlorar någon "nära" kan bara säga som dom andra.. Jag beklagar sorgen :(
//Ingela

Anonym sa...

Jag beklagar sorgen! Vill inte ens föreställa mig det du och dina nära går och har gått igenom. Det var fint och sorgligt skrivet av dig! Kram på er