måndag 2 mars 2009

Helgen är över!

Helgen är över och det är Måndag igen,har haft en trevlig helg,festen i Lördags var över förväntan,god mat och massa massa massa trevligt folk,hur många som helst som jag känner sen skoltiden var där,det var super trevligt att träffa er allihopa igen..
Jag agerade för övrigt som barnvakt åt Anna och Gustav(Marlenes småsyskon)sötungar..folk frågade om det var våra ungar eftersom vi lekte med dom i stort sett hela kvällen men inte gjorde det något,vi hade det trevligt när vi sprang runt och jagade varandra i lokalen,haha!
Ja,full vart vi ialf.de bjöds på både det ena och det andra,öl,vin,sprit,cider mm.en hel del pengar lades i kollekten,hoppas du är nöjd med pengarna Micke,många sedlar åkte ner under kvällens lopp!

Efter Lingarögården så blev det ett besök på August,vilket jag nu i efterhand ångrar men det är ju inte så lätt innan att veta hur kvällen kommer bli och vad det kommer vara för folk ute på,hade jag vetat det så hade jag stannat på första festen men men,i det stora hela så var kvällen lyckad och ett STORT plus i kanten var att jag inte var dålig i Söndags,det var längesen sist det inträffade..vanligtvis så brukar ju toaletten vara min vän dagen efter men inte denna gång tack och lov..jag var oförskämt pigg,yeeees!!

Lägger in någon bild sen i Lördags som ni kan kika på..Hej så länge!








Inga kommentarer: