lördag 28 februari 2009

Outfit

Ja,min outfit för kvällens fest sprack totalt när jag kom in på Gina Tricot igår och såg till min fasa att västen fa.....n är GRÅ!!!!
Kikade runt i butiken men Hudiks Gina måste vara den sämsta i världen,de har så dåligt utbud på allt och så är det grinig personal som hellre står bakom disken och packar upp kläder eller vad fasen dom gör än att springa runt i butiken och fråga om någon behöver hjälp..
Efter många om och men så hittade jag iallafall ett par jeans,det fanns ett par kvar och dom var i MIN storlek,yeei sen så hittade jag också kläder inför kvällen,det blev en svart vit rutig klänning/tunika och till det svarta leggins och mina pumps,hoppas allt passar nu då bara men det läré ju märkas om jag får ett raseriutbrott runt 3 snåret eller inte,haha..håll er undan för säkerhets skull!

Pösss på er..nu ska det städas kaninbur och sen gå ut med hunden innan P och underbara A och E kommer hit,gullungar!!

Inga kommentarer: