söndag 10 maj 2009

Gävle

..bär det av till på Onsdag men vad som ska göras får ni inte veta riktigt än,får hålla er till typ hösten eller vårkanten,därikring någon gång,haha!

Vad som mer ska göras är att shoppa shoppa shoppa kläder till den nedrans klassträffen,vill inte gå just för att jag inte hittar nå att ha på mig,så Gävle är mitt sista hopp,hittar jag inget där så läré jag inte hitta något någonstans,så håll tummarna för mig nu för bövelen!

För övrigt så vill jag hitta en "förfest" innan Klassträffen men det verkar inte bli någon så jag får väl ta mig en bira eller två själv då och sedan bege mig in till stan för att träffa de andra från klassen..vilket som så blir det nog bra till slut ska ni se!!

Nu ska jag klä på mig den tjockaste och varmaste vinter jackan jag kan hitta och bege mig ut i det iskalla solskenet,brr..fryser redan!

Ha´t Allihopa!

Inga kommentarer: