fredag 8 maj 2009

Klädbekymmer!

Varför i hela friden skulle jag anmäla mig till klassträffen för,nu kommer det återkommande problemet om vilka kläder man ska ha,suck..blir så less för det spelar verkligen ingen roll om man nyss har köpt nya för de är fula eller så duger de helt enkelt bara inte,de fyller inte kraven..
Nu har jag ett dilemma,klänning eller byxor..byxor är ju jag upp i dagen men just därför skulle jag vilja ha klänning,för en gångs skull men då hittar jag ingen jag vill ha istället,är ju blommor och skit på alla,det vill jag absolut inte gå omkring med..neh,bort med blommor!
Kanske man skulle ha leggins och en tunika,då får jag ju ett mellanting av byxor och klänning..
..sen så är det skor som ska passa,till leggins och tunika har jag inga skor som passar alls,läré ge mig ut och leta nya isåfall men blir det byxor så har jag massvis med skor..

Suck,jag blir inte klok på alla dessa val,haha!!

Inga kommentarer: