onsdag 10 juni 2009

Hälsocentralen

..i Harmånger måste vara den sämsta i hela landet,ingen av personalen kan vara utbildad,möjligvis så har de gjort något slags prov på nätet där vem som helst kan passera med MVG de kan inte ens ta ett blodprov och inte heller kan de svara på vad det är för prov man är där för att ta,sist jag var där så tog hon fel färg på röret 2 gånger innan hon såg det,då var det bara ta två nya rör av rätt färg och när jag frågade vad alla prover var som jag var där och skulle ta så svarade hon snäsigt tillbaka att "det borde väl du veta" vad är det för svar egentligen,svarar man en patient på det viset!!?

Så det känns ju mindre tryggt att det är dit jag ska idag igen för att ta blodprov,Hudiksvalls Hälsocentral hade ingen tid så det var bara att dra till Harmångers inkompetenta personal och kriga med dom igen..helt sjukt,det stället borde läggas ner!

De ska klämma och känna på mitt vänstra bröst igen,för 2,a gången,tog ju nå prov för några månader sen också men det fick jag inget svar på och när jag frågade om det så hade hon inget svar utan fick bara en ny tid för en "klämm och känn" undersökning,för att sedan få en remiss till Hudiksvalls Sjukhus,där det ska tas nya prover,då jag hade någon förändring,så nu ska det göras en grundligare undersökning,är pirrigt som fasen men samtidigt skönt att få veta hur det står till med allt..
Den gör inte speciellt ont när jag går men ligger jag på vänster sida så gör det nå djävulsk ont och när bh,n åker på så tror jag att jag ska dö men när den väl är på plats så kan jag andas ut igen,pusta ut av lättnad av att smärtan sakta men säkert försvinner!
Det går en obehaglig,vidrig känsla genom kroppen på mig när jag råkar nudda knölen i duschen,ignorerar den sidan av bröstet,bara för att slippa känna den!

Så,idag så sätter allt igång igen,börja om från början,börja om på nytt..


......blääääää!!

1 kommentar:

ModestyEva sa...

Du, som jag sa, ge mig namn och nummer så ska jag sätta åt dom jävlarna. Så får maninte behandla dig eller nån annan heller för den delen. Håller alla tumar jag har att cykelverkstaden kammar till sig och gör det dom ska med dig för annars vetefan om jag ska blilandstingspolitiker när jag blir stor!