måndag 8 juni 2009

Tydligen så får jag inte skriva om det jag vill på min alldeles egna blogg,då vissa stör sig på innehållet men fasiken,det struntar jag i kan jag lova..
Jag skriver om precis vad jag vill,när jag vill och vart jag vill..precis som alla andra gör och det är var just det jag skrev om,att jag inte gillar vissas bloggar..dom får skriva om vad dom vill och det är lugnt för min del,jag lägger mig inte ner och gråter för det,jag hoppar helt enkelt över att läsa den längre,inte svårare än så..

Nåja,vissa hakar upp sig på så otroligt små saker och har åsikter om precis alls men det är deras bekymmer,vill dom lägga sin energi på skit saker så är det deras problem!!


Vill för alla som är intresserad tala om att en ny släkting har
kommit till världen,det blev en liten Tino
Grattis Anna & Peter till underverket!!

Inga kommentarer: