onsdag 10 september 2008

Höst..

..ja,nu är den här med sina kalla vindar och fallande löv i alla möjliga underbara färger..lite positivt är det ju att hösten är här också,nu kan man tända ljus i alla dess former,mysa under en filt i soffan och bara njuta av att vara inne utan att få dåligt samvete..

Åh,loggade in på msn imorse,och "Grevens Bodega" var online,längesen vi pratade,det är alldeles för långt mellan gångerna vi hörs,kanske för att vi gått och blivit ´vuxna´ och har annat att göra än att sitta på msn och prata om allt och ingenting,hmm..många gamla minnen kommer tillbaka när jag ser din bild i den lilla rutan,härliga minnen,det jag minns mest är nog festen och övernattningen på maln,som för övrigt var första gången vi träffades,sen minns jag båtresan med din familj,då vi blev osams,tror det var där vi slutade umgås,efter just den resan..tråkigt men tror allt det var så!
Åh,höll på att glömma,första gången jag åkte hem till dig när du fortfarande bodde hemma hos mamma och pappa,då du "välkommnade" mig på dina föräldrars säng,haha,vilka tider!
Allt var så enkelt och problemfritt på den tiden,största problemet på den tiden var väl när nästa fest skulle vara eller att 2 fester skulle vara på samma dag,vilken skulle man välja,kanske båda!!

Åh,jag vill vara 18 och problemfri igen!!

Inga kommentarer: